Kizlar 33 haftalik gebeyim kontrolum vardi bugun doktor suyu fzla aksamlari meyveyi kes dedi yemiyorum yani halbuki fazla bi arastrmya gt bklsn dedi herseyim normaldi detayli da seker yuklemeside suan ne icin boyle oldu anlayamadm bn sizce ne sebep olablr birde suyun fazla olmasinin riskleri nler??