Kbraberk Gidipde memnun kaldıgınız doktorlar varmı 1 aylıgına benım doktorum yok bugun gittim hiçbirşey anlamadım
Duygu1510 Kbraberk beni o hastanede rezil edip göndermişlerdi hangi doktora gittiysem barışık olamadım hiçbiriyle ama herkes Ahmet Beyazıt öneriyor onu deneyebilirsiniz
Kbraberk Duygu1510 ben hasan büyükaşıkığa gidiyordum bu gittiğime göre aşırı ıyıydı resmen gozum onu aradı 2 gun sonra özele vahap beye gidicem canım aklım kaldı çünkü 🤦♀️