suu94 Ays_cskn Teşekkür ederiz sizinde az kalmis amin inşallah zaman kolaylikla gecsin darısı size olsun 😊 Sağlıklıca kolaylıkla Allah hepimize kucağımıza almayı nasip etsin kuzucukları hayırlı ömür nasip etsin zaman yaklastikca yogun duygular🙏
Ays_cskn suu94 Benim 2. Gebelik ilki gibi heyecan var benim dogumum biraz apar topar oldu cok degisik bir andi sezeryan oldum simdi az cok beni ne bekledigini biliyorum ama hala acemi gibiyim ☺☺
suu94 Demek ki her evlatta heyecan dorukta oluyor tecrübe edinsende engel olamıyorsun acemilik hissediyosun. Allah hepimize kolaylıkla doğumu aşmayı.nasip etsin 😊