Anneyimmutluyumm26 Anneler merhaba bir kaç gündür göbeğimin aşağıya indiğini fark ettim 34+6 dayım ikinci gebeliğim.. çok sık idrara ve af edersiniz büyük tuvalete cikiyorum acaba doğum belirtisi mi diyorum kendi kendime.. 🙄🤔 Sizlerde doğum belirtisi nelerdi ?