Nurten2610 canım öğlen yaptım ilk idrar değildi, ayy inş yaa😍 canım ilk olacak bir kere gebe kaldım benim de düşük oldu maalesef , ben onda da pek bi belirti yaşamamıştım sadece yerleşme kanaması yaşamıştım oradan anlamıştım şimdi öyle bir şey olmadı henüz ne regli olacak gibiyim ne hamile gibi karışık duygularım inş gebelik vardır ya dua et bana 🤲🏻🌸