Semayslts ben de bir dahaki bebişim için bu sabırdan istiyorum 😅🙈 Allah nasip ederse, eşimle bir dahaki çocuğumuzda son haftalara kadar öğrenmeyelim diyoruz. Oğlumda da da kızımda da 14. Haftada net öğrendik. Hiç zorlamadılar bizi 🥰 Biraz heyecan olsun bari 🙈 Sağlıkla gelsin bebeğiniz inşallah. Size güzel bir sürpriz yapmış 🥰 bir de doktor kesin kız demiş neye bakarak demişse artık 😅