Vesile0987 bildiğim kadarı ile kan testinde antikora bakılıyor ve igg pozitif çıkması o virüse daha önce maruz kaldığını ve vücudunun bağışıklık kazandığını gösteriyor. İgm ise virüsün şu anda mevcut olduğunu gösteriyor.
Bazı durumlarda iggnin değerinin yüksek olması da sıkıntı yaratabiliyor.
Sağlıkçı değilim ama bence doktor kontrolünü bekle. Ben de yanlış yönlendirmek istemem. Sıkıntılı bir durum olursa müdahale edilir zaten.