Canım çok kustuğum içün tahlil yapmışlardı , kum döktüğüm çıkmıştı, kasık ağrım, koyu idrarım , yeşil akıntım falan vardı . Üç gün hastanede yattım , serum takviyesiyle çok şükür temizlendi . Boş su içmek lazımmış , su içemiyorsan da serum takviyesiyle sıvı almak iyi geliyor