Melekebbr nurhanim07 eğer son haftalardaysanız havalar daha fazla ısınmadan ve daha çok ağırlaşmadan alın derim listeniz önünüzde olsun tabi artık mobil alışverişler daha çok tercih ediliyor karar sizin ❤️🎉
esradgn123 nurhanim07 18. Haftadayım Trendyol dan koleksiyon oluşturdum indirime giren oldukça oradan alıyorum
Ezgiduru nurhanim07 30. Haftada toplu bir şekilde yaptım çoğunluğu . Öncesinde tarak şampuan seti bez ıslak mendil almıştım. 30 dan sonra da emziren anne çayı vs vs şeklinde ihtiyaclari aldım. Su an 32+5 im dün hastame çantamı bitirdim
Deemetibostnci nurhanim07 28 de tim hepsini toptan daha çok sıcaklar çıkmadan alacağım yoksa gezemeyecem tansiyon falan hepsi birbirine girio
Sbm050421 nurhanim07 12. Haftadan beri yapıyorum bugün 26+0 ım az kaldı alacaklarım çok şükür , iyiki erkenden başlamışım dedim iyiki , insan ağırlaşmaya başlayınca işler zorlaşıyor e bir de malum yaz sıcakları
Nskyhn nurhanim07 22 haftalık bitti sayılır 💃 tabi arkadaşlarım falan arasında parçaları bolustuler biraz onun sayesinde ama öyle bir durum olmasaydı da bitirirdim. Son ay için sadece şampuan ve deterjani bıraktım. Kendi alisverisimi de yaptım