Ben öncelikle normal doğum istiyorum. Sezaryen bir ameliyat ve gereklilikten ortaya çıkmış. İşimiz kolaylaşsın diye sezaryen yapılmasına karşıyım ben. Ters bir durum olur, bebeğe ya da size bir zarar gelecektir o zaman ayrı. Ama hiçbir şey yokken neden sezaryen yapılsın ki. Kaldı ki kolay da değil sezaryenden sonrası. Benim doktorum da sezaryenci ama net olmayı düşünüyorum. Sonuna kadar normal doğum istedigimi söyleyeceğim