Bende de hamililik başından beri var hâlâ var ama şükür ilk zamanki kadar değil. Doktorum bana antibiyotik, gynomax 7li ve 3lü fitil, ve travazol krem verdi. Fitil ve krem gerçekten rahatlatıyor
Ayrıca sirkeli su denedim başlarda çok rahatlattı ama sonra vücut ona daa alıştı mı ne anlamadım etki göstermemeye başladı.