Kızlar 37 haftaligim son günlerde kilo alimim durdu hatta 2 kilo vermişim bile ve karnim önceki haftalara göre küçüldü aşağı duruyor korkuyorum ya doktor randevum salı günü ama acaba bugün gitsemmi ve cok guzel besleniyorum yumurta ceviz eksik etmiyorum aklıma kötü şeyler getirmiyim başına böyle birsey gelen var mi acaba normal mi ya 😭