Damlacaa 16+2 sütum geldi panik oldum doktorum baktı sorun yok dedi, sizin dogumunuzq bişi kalmamış bence sorun olmaz sıkmayin kolostrum gitmesin. Maşallah 🌸
Deletedmom_110 Mocuzemiz canım her postta görüyorum seni göbeğin mi ağrıyor tam olarak anlamadım da Süt geliyorsa dokunma niye dokunuyorsun doğumu tetikleyen bişey Allah korusun erken doğum yaparsın ben 33 deyim daha hiç gelmedi ama hiç dokunmadim ben
Mocuzemiz Deletedmom_110 canim bende 30 hafta evet gobeyim agriyo neden agrisin zarari olurmu?bebeke?evet dokunmasam gelmiyo tamam dokunmam
Deletedmom_110 Mocuzemiz sancı olabilir mi dediğin bende 31 de oldu gidip nst yaptırdım bir git istersen nst de çıkar ne olduğu kasılma da var mı
TBeyza imrann sen böyle diyince şey geldi aklıma bebeğimin ilk aglamisini duyduğumda bı sızı saplandı sonra süt boşaldı ne olduğunu da anlamayın elimle bastırmıştım korkup 😂 rabbim bidaha yaşatsın inşallah o anları 😊 doğumuna bişey kalmamış gayet normal ama sıkmayın sakın