ikicocukmeselesi Kızlar sütüm çok tazikli geliyor, kızım emerken tıkanabiliyor birde üstüne çok ememiyor sarılık sınırındayız.. sizce sağıp biberonla versem arada meme reddi yapar mı?
1prenses2prensyenigebe ikicocukmeselesi benimki kuvozde kaldı 1 hafta sağıp verdik ama sonrasında red yaşamadım ama bilemiyorum tabi
iremss ikicocukmeselesi biberon yapabilir şöyle yapar zaten memede çok olduğu için emmemiyo ya biberon kolay gelir kaşık biberon ya da enjektör dene ya da emzirmeden elle biraz sağıp sonra memeyi tutmasını sağla
annesivekizi ikicocukmeselesi emerken elinle biraz bastır göğsüne. Sağar gibi değil de tıkar gibi içeri doğru bastır. Bi de her zaman geriye yaslanarak emzir. İlk kızımda benim de öyleydi hep bebeğimin genzine kaçardı
Minigin_annesi0 ikicocukmeselesi 23 günlük bebeğim hastaneden eve geldim sütüm tam anlamıyla gelmeye başladı o günden beri tazyikli geliyo bebeğim tıkanıyo ağlıyo memeyi bırakıyo sürekli çünkü hızlı akıyo yetişemiyo yutmaya nolcak bilmiyorum hastaneye gittiğimde sorcam inşallah. Bazı arkadaşlar sağıp saklayın buzlukta demiş mantıklı aslında dışarı çıkınca da kolaylık olur hazır süt
Ugurlu_80 ikicocukmeselesi biberona Alişan bebek memeyi tutmuyor.. biberon memeye göre daha yumuşak ve cababsarf etmeden geldiği için.. anne memesi biraz guc istiyor, bebek memeyi ağzıyla tam kavrayıp sonra emiyor biberon öyle değil.. ablamin meme ucu yoktu biz de mecbur biberon kullandık ama çok az çünkü bebek meme emmiyordu bu sefer. Kaşıkla verin ya da enjektörle YouTube da videoları var izleyin fikir verir.
Seymaben ikicocukmeselesi ben 1 ay kadar biberon kullandim meme reddine dogru gidiyorduk biraktim biberonu memeye geri dondu kasik bibdron kullanin bence♥️
Ezgiduru ikicocukmeselesi ilk kızımda hem biberon kullandım hem emzirdim red olmadı avent kullanmıştım ve Dr browns bu bebeğime de tomme tippe tercih ettim. Emdikce geldiği için red yapmıyor bu biberonlar