Zeynep8080 Arkadaşlar doğumuma 19 gün var ve ben isim konusunda çok kararsızım . Karar veremedim . Benim tercihlerim Almina ela Eylül Asel açelya Eşim de ; Asena Ahsen Ortak olarak eylül diyor sizin de önerebileceğiniz anlamı güzel kız bebek isimleri var mı? Sizce hangi isimler güzel ?