Kızlar hala doktor ve hastaneye net karar veremedim. Tesettürüme dikkat edecek ve doğumda sezaryen bile olsa babayla da olsa ten temasına özen gösterecek olması yeterli benim için. Odası vs çok önemli değil 1-2 gün kalınıyor zaten. Doğumun da gebenin durumuna göre değiştiğini düşünüyorum o yüzden bu da çok kişiye göre değişen bir durum.
Var mı böyle hastane tavsiyeniz? Doğar doğmaz koşa koşa bebişi yıkayıp giydirme telaşına girmeyecek sakin bir ekibi olan :)