can9129 Merhaba kızlar geceden beri çok rahatsızım sanki zehir içmişim gibi karnımın içi yanıyor sürekli kusuyorum normalmi acaba
Deletedmom83940 can9129 bu aralar salgın var bence bi doktora gidin burada yazılanların size bi faydası olmaz su kaybı yaşarsınız
goldumsu can9129 bulantı kusma ishalle gittim çok fazla su kaybım vardı bebekte strese girmişti iyice serum yedim büyüklerinden. Anca öyle kendime geldim kusmam hemen kesildi bebekte hareketlenmeye başladı. İhmal etmeyin kesin gidin serum isteyin