Beyza2308- canım benimde bugün 17. günüm 14. günümde test yapmıştım 5 dk içinde silik çıkmıştı atmadım testi bir gün sonra baktım hayalet çizgi gibi olmuştu adetime 3 gün var şuan adetimi bekliyorum kan vermek için negatif görmekten korktuğum için üzülmek istemiyorum o yüzden tekrar test yapmadım adeti bekliyorum geçsin öyle kan vericem sende adet gününü bekle ya da 18. 19 gün olsun sonrada yapabilirsin canım en azından denersin için rahat etsin diye