Kızlar 20 haftalara girdiğimden beri rahimde batma acı oluyor normal mi akıntı gelmesi felan yurumukte bile zorluk çekiyorum geçen hafta ultrasona girdim herşey yolundaydı benimki yüzüstü durmayı daha çok seviyor acaba ayakları felan mi rahime baskı oluyor sizde de oluyormu böyle