Kızlar merhaba 16+2 günlük hamileyim. Şimdiye kadar bebeğimin hareketlerini hissetmiyordum ama bugünlerde sanki böyle kalp atışı gibi karnımda pıt pıt atan bir şey var sizce bebeğin hareketi mi? Dışarıdan elleyince bir şey hissetmiyorum ama içimde o hareketi o pıt pıt atışı hissediyorum yani ilk hissetme böyle mi oluyor