Ben daha yeni girdim ama bugün doktora gittik kontrole kan değerin düşmüş serum takıcaz alerji yapabilir dediği an dünyalar basıma yıkıldı ve bütün yol korkudan ağladım taktırmadım bende de öyle iç sıkıntısı huzursuzluk o gittiğimiz yol bitmiyor psikolji yerle bir oldu doğum yaklaştıkça korkmazdım korkmaya başladım sanki sanırım bu tek bende olmuyor diye düşünüyorum bende sinirlilik değil ama aşırı bi üzüntü hali çaresiz kalmış hissi sanki hersey felaketmiş gibi hisler oldu