ozgesenses Kızlar bugün 16+5 AFP MOM testi verirken cinsiyeti öğrendim doktorum %100 erkek dedi acaba değişir mi hiç bir fikrimiz yok bu duygumuzu paylaşmak istedim sizde durumlar nasıl 🥰🌸🫶🏻
TBeyza ozgesenses doktorun %100 diyor siz hala degisirmi diyorsunuz 😀 kız görmüyon mu pipiyi napsin bu bebe daha kendini inandırmak için 😊
ozgesenses TBeyza burda çok görmüştüm bu tarz şeyleri sonradan değişeni hiç böyle olacağını düşünmedim 🙈😂😂