Benim de aynı şikayetim vardı. İdrarda bir şey çıkmadı ama doktor yine de alttan muayene edeyim dedi. Akıntım varmış, bu yakıyo olabilir dedi ve fitil verdi. Kullandım rahatladım hemen. Çekilecek çile değil bence. Yanma varsa mutlaka bi sıkıntı vardır, gerekirse tekrar doktora git.