Herkese merhaba geçtiğimiz cumartesi günü 29+4 doğum yaptım. Ani gelisti herşey tansiyonum yükseldiği için bir anda doğuma aldılar. Oğlum yoğum bakimda şuan. Benim gibi erken doğum yapan var mı aranızda yaptıysa süreç nasıl işliyor. İnanın ne yapacağımı bilmiyorum içim yanıyor. Prematüre bebekler nasıl oluyor bana bilgi verebilir misiniz?