Kizlar Allahin izni ile bugu tam 27 haftalik olduk. Fakat 3 4 gundur bebek haraketleri boyle sertlesio gibi karnimda dokundugumda bebegi hissediyorum acaba yer sıkıntısı oldugu icin mi doktorda hersey normal gorunuordu 3 gun once yani bu haftalarda haraketler boylemi oluo sertlesio sanki toplanip bir yere gibi anlamadim