GlahKanat 2 gündür mide ağrısı çekiyordum ve aşırı ishal vardı. Dayanılacak gibi olmayınca hastaneye gittim doktorum izindeydi doğumhaneye yönlendirdiler. Çatıma ilk kez bakıldı ama bişey demediler. Serum takıldı sonra başka bi doktora geçtim. Gıda zehirlenmesi dedi. Siz siz olun sosis, sucuk vb şeyleri yemeyin😔🤢