Kızlar çarşamba günü kalp atışını dinlemeye gideceğim son adetime göre 7+4 olucak ama ultrasonda en son 1 hafta gerideydi yani 6+4te olabilir sizce devlet hastanesinde duyabilir miyim 6 haftalıksa bile hep özele gidiyordum ilk defa devlete gideceğim cihazları eski vs dendi bir kezde boş gebelik geçirdim duyamazsam endişelenirim🙏