18+5 günlük hamileyim 2.gebeligim pazartesi kontrole gideceğim ama çok kafama takıldı erken haftalardan beri bebeğimin hareketleri çok aşağıda hiç yukarıya çıkmadı sağ tarafında ve orta kısımlarda göbek deliğinden çok asagsida hissediyorum pıt pıt vuruşlarını ,ilk gebeligimde hem yukarda hem yan taraflarda hissederdim hareketleri benim haftamda olup tarif ettiğim şekilde hisseden var mı normal mi ,ben mi panik yapıyorum bı acile gitsem mi doktoruma da ulaşabilirim aslında bu sebeble arasam saçma mi olur yada sağlık ocagiyla mi gorussem 😒 beni aldı bı panik gidiyor bugün