Merhaba tatlış anneler bu gebelik benim ikinci gebeliğim kızım doğumdan hemen sonra hayatını kaybetti bu gebeliğimde neden bilmiyorum ama cinsiyetini hemen öğrenmek istiyorum 10.haftada sizce öğrenme ihtimalim var mı kendimi hep şöyle avutuyorum benim kızım tekrardan geri geliyo yanlış mı yapıyorum bilmiyorum 🤦