aydagulhaliloglu öncelikle korkma internete bakıpta bende dehşet seyler görmüştüm hatta hayla gozumun onunde o görüntü bendede var denildi bebeğim sağlıklı suan kucagımda uyuyo öncelikle bunu söyliyim eğer varsa ileriki haftalarda kaybolabiliyo belkide detaylıda görmicekler bile hatta doğdugunda ilk sordugum sey doktora oydu cunku cok üzüyodu beni ama çok sukur bebek buyudukce onu ittiriyo bazen kayboluyo 30 şu haftalardan sonra pek bi riski kalmıyo