Kızlar sorum yukarıda 39+2 deyim gün aşırı ağrılarım oluyor 5 saat kadar sürüyor gayet şiddetli ama nişan veya su gelmediği sürece hastaneye gitmiyorum bebeğin hareketleri iyi bir kere gittim ondada açıklık olmayınca geri gönderdiler son 5 gün ama bana aylar varmış gibi geliyor varmı böyle sadece ağrıyla doguran