Gizemtugra Bakteri bol Yassı epitel hücresi 3 Lokasit 1 Eritrosit 1 Crp de 12 Anlayan varsa yorumlayabilir mi enfekaiyon çok mu fazla :(
Lavanta27 Gizemtugra bakteri bol yazıyor doktorunuza danışın bence size en çok o yardımcı olur çok geçmiş olsun🙏🏻
Gizemtugra Lavanta27 canım doktorum enfeksiyon çok ya da az demedi monurol şase diye bir ilaç yazdı sadecw kontorilim pazartesi merak ettim acikcasi
Lavanta27 Gizemtugra doktorunuz bir şey demediyse korkmayın içinizi ferah tutun dediklerini yapın .İnşallah herşey yolundadır bendede bakteri çıkmıştı idrarda korkulu bir şey yok🙏🏻😌