Yesimtzn Yenidoğan bebeğimde çocuk doktoru kalbinden ses geliyor dedi yani delik olablr dedi kardiyoloji ye götür dedi tedirgin oldum böyle sorun yaşayıp birşey çıkmayan varmı çevremde birşey olmaz zmnla kapanır diolar