İlk gebeliğim 10+2 deyiz 9 Haziranda kontrol var ayda bir olduğu için görmedim hiç geçen ayın 9undan beri nedense bi endişe yapıyorum iyi mi acaba bişey mi oldu diye bide dün bulantım hafifledi gibi üstüne bide ilişki yaşamadık ama ufak tefek yakınlaşma oldu eşimle ama kesinlikle içimde değildi aklıma olur olmadık şeyler geliyor acile gitsem mi yoksa beklesem mi 9unu