Ben de aralıkta 7+5 te düşük yaptım. Kürtajla kalan parçaları aldılar. Doktorum 2 adet dönemi geçsin o zamana kadar korun dedi. Şubatta kontrolde kist oluşmuştu. Sonra korunmadık. Çarşamba günü tekrar hamile kaldığımı öğrendim. Haftaya cuma ultrasonla bakıcaz şu an sadece hcg yüksekliğine bakıyoruz. Hepimizin hakkında hayırlısı olsun 🙏🏻 Bana da dua edin tekrar aynı şeyleri yaşamak istemiyorum. Şu an 4+2 hesabıma göre ☺️