Ebrucan1458 Merhaba 36+6 haftadayım. Tansiyonum 13/8 bazen yükselip tekrar 13/8 oluyor. Dün de gittiğimde takip et dedi. Eğer sıkıntı olursa gebeliğe son verebilirim dedi. Elimden geldiğince tuzlu yemiyorum bol su içiyorum niye böyle oldu anlamadım.