Selam kızlar daha öncede bu tarz başlık açmıştım ama yanıtlayan olmamıştı. 2 sene önce miyom ameliyatı oldum 3 miyom alındı sonrasında 2 kimyasal gebelik geçirdim bu 3. Gebeliğim 21. Haftadayım. Bazen eski ameliyat yerimde ağrı/sancı oluyo. Benim gibi bu durumu yaşayan var mı? Rahim genişlediği için mi eski dikiş yerinde sancı oluyo. Ameliyat olalı 2 sene oldu