Asya55 Arkadaslar 3 aylık hamileyim bazagı kaldırdım mecbur ama gücümü bacaklarıma verdim öyle zorlanmadım ama şimdi biraz belim ağrıyor bebeğe birşey olmuşmudur içim bi huzursuz
Belacivciv Asya55 Olmamıştır hemen telaşlanmayın, uzanıp dinlenin. Çok ağır şeyler kaldırmamaya çalışın yine de
Ayfertufan Asya55 Bende eşim çalışırken tek başıma kaldırmak zorunda kalmıştım 3aylıkken kasılmalarım oldu bel ağrısı ile çok korkmuştum ama çok şükür kanamam falan olmadı dinlenince geçti sizde dinlenerek yapın derim 😌
NslhnAltun5580 Asya55 mecbur kalmadıkça kaldırmayın hatta hiç ağır bişey kaldırmayın uzanıp ayaklarınızı yükseğe koyun bi süre , can taşıyoruz herşey Allah tan tabi ama dikkat etmekte fayda var diye düşünüyorum
Asya55 NslhnAltun5580 ya normalde dikkat ediyorum ama kimse yok bian yapıyım bişey olmaz diye düşündüm
SunnyG Asya55 bişey olmaz ben hep kaldırıyorum :) yine de zorlanıyorsan ve strese giriyorsun kaldırma.
Tospikannesiiiii Asya55 komidin bile kaldıran ben 🙄 yani hiç öyle hassas olamadım hep de unutuyorum bişi olmaz ilkte de böyle idi
Cinarsaitinannesi Asya55 yine de dikkat edin dinlenin bende sadece baza kapağı kaldırdım ve erken doğum riskim oluştu hic bir sıkıntım yoktu aman bişey olmaz demeyin lütfen dikkat edin
Deletedmom_110 Asya55 Ben çok kaldırdım ağır olduğu için ağrı olması normal bende de oldu eşim yasakladı artık kaldırmıyorum akşam işten gelince o yapıyor siz de eşinize yaptırın kafanızda soru işareti olmamış olur hem