azadsinanizar MeralH ne güzel allah analı babalı büyütsün inşlh 39,5 doğurdun bende tam 39,5 yim bende ne sancı ne bişey yok normal doğum mu yaptınız yoksa seseryen mi
Hatice123 MeralH bendr kavuştum sonunda sezeryan isterken normal oldu şükürler olsun çok zor ama bi o kadar güzel rabbim herkese yaşatsın 😊
MeralH Normal Doğum yaptım bendede bşy yoktu uzandım dizi seyrediyordum birden bire suyumun patladığını duydum hemen acile gittim