atak13 Cano13 bende 36 dayım korkuyorum ama canım yapabileveğimiz bir şey yok normal mı olacaksın ben de sezaryen olucam
Esmanur53 Canım bende 39 haftalık gebeyim hiç canınızı sıkıp bebeğinizi germeyin boşuna Allah fırsatını verir kötü şeyler hiç düşünmeyin 😍