Mysaa bayanelaa yanlış anlamayın 2 isim de güzel ama ben farklı bi isim önericem 😊😊 ben olsam Giray koyardım 😊
bayanelaa Pelinakcn cok cok kararsızım anlamları olarak ikiside guzel ama bi türlü emin olamadım post açtım 😂🤭
bayanelaa Mysaa bizde cok istiyorduk ama eşimin kuzeninin çocuğunun ismi olunca koymak istemiyoruz 🤷♀️😅