Elif-mrl 9 haftalık olduk biz bugün teyzelerimiz nasıl gidiyor varmı herhangi bi sıkıntınız bende sanki gün geçtikçe gücümü kaybediyorum hep bi yorgunluk hissi oluyor 😂😬
zeynepikra_61 Elif-mrl 15+4 Bir gün iyiyiz bir gün kötü 😁 Bizi yalnız birakmayan ara ara kasik ağrımiz var onun dışında iyi gidiyoruz 😁🙏🏻
HeyMommy Elif-mrl 11+4 bigün çok iyiysem bigün bulantılı. Bi gün çok mutluysam bi gün mutsuz. Bi gün çok enerjiksem bigün full yatmalı. 🫠
Liyasmum Elif-mrl 37+4 ten geliyoruz 😂 30. Haftaya kadar gebeliğinizin tadını çıkarmanız gerekiyormuş onu anladım ben 😂
Se19 Elif-mrl daha 5+4 ama ilk hamileliğimde 20. Haftalarda başlayan sırt ağrılarımı, doğuma kadar yaşadığım uyuyamama, dönememe yüzüstü yatamama, nefes alamama hallerimi, mide bulantılarına gerçekten tercih ederim…
Annesininportakali53 Elif-mrl 14 giriş yapıyoruz 🖐 1 hafta kaldı randevuya bakalım bebis ne yapiyor… suanlik hiçbir sorunumuz yok çok şükür 😁
Elif-mrl Kızlar ben hep aynı yorgun mutsuz bitkin başımı kaldırmak istemiyorum aynı zaman da çalışıyorum kendi yerimiz uyuyorum ara sıra ama ev gibi değil tabiki mide bulantım falan yok ama genel bi bitkinlik 😬
Birannne Elif-mrl iyi geçir bu günleri 35 deyim gerçekten oldukça yorucu bazen Nefes almayı u unutuyorum uyurken 😂😂
bahar_ayax Elif-mrl 36 haftadan merhaba hiç iyi gitmiyor ayaklarım şişiyo ayak tabanlarım cok agrıyo basamıyorum üzerine geceleri sırt agrısı gunduzleri bu sıcaklar çekilmiyor 🥴🥴😤😆😆