benimmdunyamm Karnım ağrıdigi için gittim ulturasyonda baktı sıkıntı yok alttanda baktı açıklık var mı diye yoktu şükür çatı muaneyesi dediğimiz o mu acımadı hiç 🤣🤣ilk sıktım kendimi sıkma dedi sonra hiç acı olmadı
gamzecee benimmdunyamm yok o değil galiba o sadece açıklık var mı rahmin durumunu gözden geçiriyor çatı muayenesi galiba parmak felan sokuyorlar😂
DilaraArslan07 benimmdunyamm bende bugün oldum valla herkes abartmaya bayılıyor sakin oldum çokta rahat yaptı geçti kendini sıkarsan tabi zor olur ama şükür korktuğum gibi değildi sadece çok utandım😊
Aleynasvr Bennoldum bugün cati muayenesi çatala yatıp parmakla yaptı aynıysa odur 😀 benim biraz acıdı ama dayanilmayacak bir sey de değildi yani çok kısa surdugu için o anlık bi aciyo tabi illaki ama milletin abarttı kadar gelmedi banada
benimmdunyamm Aleynasvr aynenn evet acıyor evet parmak soktu hatta baya derine soktu yani parmagi ama kendini kasinca daha çok acıyor derin nefes alıp verdim o kadar acımadı
Aleynasvr benimmdunyamm evet evet benimde öyle oldu cunku rahime de incelme falan var mı diye bakıyor o yüzden baya derine kadar bakıyor. Kesinlikle kendini sıkınca daha kotu
Aleynasvr benimmdunyamm cati muayenesi yapmak için fazla erken olmuş bildiğim kadarıyla ama tabi doktor daha iyi bilir. 35 ten önce tavsiye edilen bir şey değil doğumu tetikleyen ihtimali var diyorlar sasirdim simdi
benimmdunyamm Aleynasvr canım ağrım ve kasılmam olduğu için yaptı ulturasyonda bir sıkıntı çıkmadı birde alttan baktı açıklık var mı erken doğum riski var mı diye şükür sıkıntı çıkmadı