Iliskiden sonra ayagi havada birakip yatmak hakkinda doktorum oyle birsey yok dedi ama cogu insan yapiyor ben uaptim enfeksiyon kaptim hemen herkese yaramiyor malesf valla olmuyorsa herkes doktora basvursun bence oyle seyler insanin piskolojini daha cok bozuyor bence