Dibekli ben şuan gaziye gidiyorum yani ilgililer ama doğuma ilk gidicem inş bi sıkıntı yaşamam onun dışında pek bi bilgim yok ama kesinlikle şehir hastanesini önermiyorum kızım dogduktan sonra aylik kontrole götürdüm orda bile sıkıntı yaşadım cocuktan idrar almak için sonta takmaya çalışırken altına parmağını soktu salak hemşire en son işten kovuldu yani