Ozum12 Soruyorumm benimde aklımda seçenekler var ama emin değilim daha araştırıyorum içime Sinen olmadı
Soruyorumm Ozum12 kız ismi cok zor aslında eşimle ortak bir isimde anlaşmak zor ben çiçek koyacaktım çok içime siniyordu ama kabul etmiyo
Ozum12 Soruyorumm çok haklısınız çiçek çok güzel bir isim bence bir yerde görmüştüm bendende size öneri olabilir güneş evrim benim ilgimi çekmişti
Ozum12 Hilal56 bencede güzel ama arkadaşım kızına koydu duruyuda beğeniyordum onuda koydular bulamıyorum 🤷♀️
Pheebs Eylül, ayça, öykü, duru, defne, ipek, ela, eda gibi isimleri beğeniyorum ama tamam işte bu dediğim bir isim olmadı henüz 😂
Merve201119 Ozum12 ben kızıma Serra ismini koyucam hem herkeste olan bir isim değil hemde kuranda çok güzel yerlerde geciyor anlamı bolluk ve bereket demek
Tugbashn Bir kizim olsa ismi kolay diyodum ama zormus yedi aylik olduk hala net degil en son Aylin ada diyoruz bakalim degismezse