NeseA ben biraz akıntıda problem yaşadım. Serklajli olduğum için enfeksiyon riskini de göz önünde bulundurarak fitil kullandirdi bana. Ama sonrasında düzene girdi. Bazen afedersin jel şekilde, uzayan akıntım oluyor canim. Benim 2. Gebelik ama 1. De hiç bişey anlayamamisim ben. Çatı darlığından 2 cm açılmayla sezeryana girmiştim. Hiç ağrım sancim olmadan. Karın sertliği şikayetiyle gitmiştim o zaman da