Merhaba. Birkaç gündür kanamam ve parça düşüklerim var. Bugün kontrolüm vardı. Keseyi tamamen atmışım kürtaja gerek kalmamış. Ancak rahim kalınlığı devam ediyor haftaya tekrar bakalım incelmesi lazım yoksa vakum yaparız dedi. Ne yapmam lazım nasıl incelir ? Çok ayrı bir psikolojideyim kendiliğinden düşük yapanlar nasıl ilerledi süreciniz :( bir de yolk yeni oluşuyordu benim ama boş gebelik geçirdin dedi doktorum