Çalışan hanımlar sizlerden tavsiye istiyorum, evleneli 6 ay oldu yemek yapmayı bilmiyorum ve çalışıyorum. İş stresinden öte eve gelince ne yicez derdim var. Çok da yorgun hissediyorum kendimi iş dönüşü siz neler yapıyorsunuz? Haftasonundan yemek mi yapıyorsunuz, ya da dolaplarınıza önceden doğranmış şekilde falan bir şeyler mi koyuyorsunuz her türlü önerinize açığım lütfen bir fikir verin bana :) neyi nasıl yaparsam işimi kolaylaştırırım