Canım bişi olmaz diyorlar ama benim üçüncü hamileliğim ve migren ve sinüzit hastasıyım düşün migrenin dehşet arısına katlanıyorum yinede içmiyorum nolur nolmaz diye benim evimde kestane balsami var Farmasi den almıştım biraz anlima şürüp masaj yapıyorum masalah hemen geçiriyor ağrıyı tavsiye ederim